Let op! Geld lenen kost geld Let op! Geld lenen kost geld.
Ga naar pagina inhoud

Aflossen en opnemen van uw lening

Wat is een herbeoordeling op mijn Doorlopend Krediet?

Bij een herbeoordeling kijken wij of uw krediet nog aansluit bij uw financiële situatie. Wij vragen een herbeoordeling op wanneer wij geen actuele gegevens over uw financiële situatie in ons bezit hebben en/of wanneer er een verandering is in uw financiële situatie.

Wanneer wij een herbeoordeling opvragen blokkeren wij uw Doorlopend Krediet uit voorzorg voor opnames. Is de uitkomst van uw herbeoordeling positief? Dan halen wij de opnameblokkade van uw krediet af. Is de uitkomst van uw herbeoordeling negatief? Dan past uw huidige krediet niet bij uw financiële situatie en blijft de opnameblokkade van kracht totdat er iets wijzigt in uw financiële situatie.

Hoe gaat een opname van mijn Doorlopend Krediet in zijn werk?

U kunt, als er kredietruimte is, telefonisch een opnameverzoek indienen van uw Doorlopend Krediet. U kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice via telefoonnummer 030 – 659 66 00 op werkdagen van 8:00 uur tot 17:30 uur.

Wanneer u uw opnameverzoek heeft ingediend, nemen wij uw verzoek binnen 5 werkdagen in behandeling. Elk opnameverzoek wordt op een aantal punten gecontroleerd.

Blijkt hieruit dat de opname past binnen uw financiële situatie betalen wij de opname uit. Het bijschrijven van een opname op uw gekoppelde betaalrekening duurt maximaal 2 werkdagen.

Mocht uit de controle komen dat wij nog aanvullende informatie nodig hebben, ontvangt u van ons een mail/brief waarin wij documentatie opvragen. Hiermee voeren wij een herbeoordeling uit.

Kan ik ook via acceptgiro betalen?

Nee. U kunt alleen via automatische incasso betalen.

Wat is het minimumbedrag dat ik kan opnemen?

Wanneer u een doorlopend krediet bij Credivance heeft, kunt u een opnameverzoek indienen met een minimaal bedrag van €100,-.

Hoe kan ik een opnameverzoek indienen van mijn Doorlopend Krediet?

U kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice via telefoonnummer 030 – 659 66 00 op werkdagen van 8:00 uur tot 17:30 uur.

Hoe kan ik mijn lening volledig aflossen?

U heeft een Doorlopend Krediet: 

Neem contact op met onze Klantenservice op 030 – 659 66 00 en vraag naar welk bedrag u nog moet betalen om uw lening volledig af te lossen. Vermeld bij uw overboeking in de omschrijving uw contractnummer, dan verwerken wij de betaling. Stuur hierna onze Klantenservice een e-mail en geef hierin aan dat u het contract wilt beëindigen.

U heeft een Persoonlijke Lening:

Neem contact op met onze Klantenservice op 030 – 659 66 00 en vraag naar welk bedrag u nog moet betalen om uw lening volledig af te lossen. Vermeld bij uw overboeking in de omschrijving uw contractnummer, dan verwerken wij de betaling. Als u na het aflossen een aflosbevestiging wilt ontvangen dan kunt u dit aangeven bij onze Klantenservice.

Wat is jullie IBAN-rekeningnummer?

Ons IBAN-rekeningnummer voor Credivance is NL45 ABNA 0803 9944 35.

Hoe kan ik mijn kredietlimiet verlagen?

Gebruik dit formulier om uw kredietlimiet te verlagen. Neem wel eerst contact op met uw tussenpersoon. Hij of zij kan u hierbij helpen.

Hoe kan ik mijn kredietlimiet verhogen?

Uw hypotheekadviseur kan u vertellen wat de mogelijkheden zijn voor u. Zijn gegevens staan op de voorkant van uw maandoverzicht.

Mag ik minder aflossen per maand?

U kunt hiervoor contact opnemen met uw hypotheekadviseur. Hij kan beoordelen of het mogelijk is om een ander aflospercentage te kiezen. Of, als u al het laagste aflospercentage heeft, kan het verlagen van uw kredietlimiet een mogelijkheid zijn. Uw hypotheekadviseur  denkt hierover graag met u mee.

Mag ik meer aflossen per maand?

Ja, dat kan als u een Persoonlijke Lening, Doorlopend Krediet, Restschuld Krediet of WOZ-(Rente)Krediet heeft. U kunt uw wensen per mail info@credivance.nl of post aan ons doorgeven.

– Vermeld in uw mail of brief de volgende gegevens:
– Uw naam, adres en contractnummer.
– Het bedrag dat u per maand wilt betalen.
– Uw handtekening.

Wij maken het voor u in orde.

Ik heb een extra aflossing gedaan. Maar deze is niet zichtbaar op mijn maandoverzicht.

Heeft u de extra aflossing aan het einde van de maand gedaan? Dan kan het zijn dat uw betaling nog niet op uw maandoverzicht staat. Op het volgende overzicht zal het bedrag wel zichtbaar zijn. Wilt u zeker weten of het bedrag is verwerkt? Bel dan gerust onze Klantenservice.

Ik wil een extra aflossing doen op mijn Doorlopend Krediet, Restschuld Krediet of WOZ-(Rente)Krediet. Kan dat?

Ja, dat kan. U kunt het bedrag (onder vermelding van uw contractnummer) overmaken naar het IBAN-rekeningnummer: NL45 ABNA 0803 9944 35 van Credivance NV. U vindt dit nummer op uw afschrift.

Vermeld bij de omschrijving uw contractnummer. Wilt u de lening helemaal aflossen en het contract beëindigen? Dan kunt u uw contract als volgt beëindigen:

– Informeer bij onze klantenservice hoeveel u nog moet betalen.
– Maak dit bedrag naar ons over.
– Stuur een mail naar de Klantenservice en geef aan dat u het contract wilt beëindigen.

Wij maken het voor u in orde.

Ik wil een extra aflossing doen op mijn Persoonlijke Lening. Kan dat?

Wilt u uw Persoonlijke Lening eerder aflossen dan besproken? Of wilt u een extra aflossing doen? Dat kan. U kunt het bedrag (onder vermelding van uw contractnummer) overmaken naar het IBAN-rekeningnummer: NL45 ABNA 0803 9944 35 van Credivance NV.

We brengen hier geen extra kosten voor in rekening.

Ik betaal nu alleen rente voor mijn krediet, maar ik wil maandelijks gaan aflossen.

Dit kan. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer 030 – 659 66 00. Zij helpen u graag verder.

Informatie over uw lening

Wanneer krijg ik mijn rekeningoverzicht?

– Heeft u een Doorlopend Krediet of een WOZ-(Rente)Krediet, dan ontvangt u elke maand een overzicht.
– Bij een Persoonlijke Lening ontvangt u één keer per jaar half februari uw jaaroverzicht.

Kan de rente wijzigen tijdens de looptijd van mijn lening?

– Bij een Doorlopend Krediet, Restschuld Krediet en een WOZ-(Rente)Krediet is de rente variabel. Dit betekent dat de rente tijdens de looptijd omhoog of omlaag kan gaan. Dit is afhankelijk van de ontwikkelingen op de geldmarkt.
– Bij een Persoonlijke Lening staat de rente vast gedurende de hele looptijd.

Kan ik de rente die ik betaal aftrekken voor de inkomstenbelasting?

We geven u een algemeen antwoord op deze vraag. Neem voor een advies contact op met uw belastingadviseur of de Belastingdienst.

Algemeen
U mag uw bezittingen salderen met uw lening. Voorwaarde is wel dat het bedrag boven het drempelbedrag ligt. Meer informatie hierover vindt u op www.belastingdienst.nl.

Renteaftrek bij Persoonlijke Lening
De rente op een Persoonlijke Lening is alleen aftrekbaar als u de lening aantoonbaar gebruikt voor de aanschaf, verbetering of verbouwing van uw eerste eigen huis (uw hoofdverblijf).

Renteaftrek bij Doorlopend Krediet en WOZ-Krediet
Heeft u op of na 1 januari 2013 een Doorlopend Krediet of WOZ-Krediet afgesloten? Dan is de rente niet aftrekbaar. Opnames die u heeft gedaan na 1 januari 2013 van een eerder afgesloten krediet zijn ook niet aftrekbaar.

Renteaftrek bij Restschuld Krediet
Heeft u een lening afgesloten voor de restschuld van uw woning? En is de restschuld ontstaan na 29 oktober 2012? Dan is de rente maximaal 15 jaar aftrekbaar. U hoeft niet annuïtair af te lossen.

Hoeveel betaal ik maandelijks aan rente?

Op uw maandoverzicht staat het rentepercentage dat u betaalt en het termijnbedrag per maand.

Heeft u een Doorlopend Krediet, Restchuld Krediet of een WOZ-(Rente)Krediet?
Dan ziet u op uw maandoverzichten van december, januari en februari hoeveel rente u het afgelopen jaar heeft betaald.

Heeft u een Persoonlijke Lening?
Dan ziet u op uw jaaroverzicht precies hoeveel rente u dat jaar heeft betaald.

Kan ik afgeloste bedragen weer opnieuw opnemen?

Bij een Doorlopend Krediet en een WOZ-(Rente)Krediet kunt u afgeloste bedragen weer opnemen. Bij een Persoonlijke Lening en een Restschuld Krediet is dit niet mogelijk.

Kan ik een maand geen betaling doen?

Nee. U moet elke maand een deel van uw lening terugbetalen. Bij de meeste leningen betaalt u een deel van de lening  terug en een deel rente. Bij een WOZ-RenteKrediet betaalt u alleen rente.

Verwacht u dat u het maandbedrag niet kunt betalen? Of heeft u al een betalingsachterstand? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze medewerkers van de afdeling Klantbeheer via telefoonnummer 030 – 659 66 04.  We zoeken dan samen met u naar een oplossing.

Wanneer schrijven jullie het maandbedrag van mijn rekening af?

– Heeft u een Doorlopend Krediet, Restschuld Krediet of een WOZ-(Rente)Krediet? Dan schrijven we het maandbedrag van uw rekening af op de laatste dag van de maand.

– Heeft u een Persoonlijke Lening? En heeft u de lening vóór de 15de van de maand afgesloten? Dan schrijven we het maandbedrag op de 16de van elke maand af. Heeft u de lening in de tweede helft van de maand afgesloten? Dan schrijven we het maandbedrag af op de laatste dag van de maand.

Waar kan ik de gegevens van mijn tussenpersoon/adviseur vinden?

De gegevens van uw tussenpersoon vindt u op uw afschrift en op uw contract.

Jaaroverzicht

Kan ik mijn jaaroverzicht eerder ontvangen?

Dit is helaas niet mogelijk.

Voor welke leningen ontvang ik een jaaroverzicht?

U ontvangt een jaaroverzicht voor een Doorlopend Krediet en een Persoonlijke Lening.

Hoe weet ik of de rente die ik betaal kan aftrekken voor de inkomstenbelasting?

Neem voor een persoonlijk advies contact op met uw belastingadviseur of de Belastingdienst.

Hoe vraag ik een kopie jaaroverzicht aan?

U kunt een kopie van uw jaaroverzicht of jaaropgave per e-mail opvragen. Stuur hiervoor een verzoek naar info@credivance.nl. Vermeld bij dit verzoek uw contractnummer.

Wanneer ontvang ik mijn jaaroverzicht?

De jaaroverzichten over 2020 sturen wij vanaf januari 2021. Wij zullen dit gefaseerd doen waardoor we nu nog niet kunnen zeggen wanneer u uw jaaroverzicht precies ontvangt. Wij zorgen ervoor dat alle jaaroverzicht ruim voor 1 maart 2021 zijn verstuurd zodat iedereen hem binnen heeft voordat de Vooringevulde Aangifte (VIA) van de Belastingdienst klaarstaat.

Meer over Credivance – Verantwoord Lenen

Waar vind ik meer informatie over de uitspraak van het Kifid over rente op een doorlopend krediet?

Op deze pagina leest u hier meer over.

Wat is het Bureau voor Krediet Registratie (BKR)?

Het Bureau Krediet Registratie (BKR) in Tiel registreert alle leningen die u afsluit. Deze registratie zorgt er voor dat geldverstrekkers, zoals DEFAM, kunnen zien of u al een lening heeft of heeft gehad. Alle klanten met een lening staan positief geregistreerd bij het BKR. Klanten met een betalingsachterstand op de lening hebben een negatieve registratie bij het BKR.

Waar kan ik jullie klachtenprocedure vinden?

Klachten lossen we graag zo snel mogelijk samen met u op. Dit is onze klachtenregeling:

– Neem contact op met uw hypotheekadviseur. Maak samen afspraken om uw klacht te verhelpen.
– Komt u er samen niet uit? Schrijft u dan een mail of brief aan Credivance. Vermeld uw naam, uw adresgegevens en uw contractnummer.

Komen we er samen niet uit? Dan kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Het Kifid is een onafhankelijke intermediair. Zij bemiddelen tussen financiële dienstverleners en consumenten als er een probleem is.

Download hier onze klachtenregeling

Is Credivance geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM)?

Credivance staat voor ‘Verantwoord lenen’ zoals omschreven in de Wet financieel toezicht (Wft) en beschermt u tegen onverantwoorde leningen. De Autoriteit Financiële Markten (AFM) houdt toezicht op het naleven hiervan. Credivance is geregistreerd bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM) met vergunningnummer 12013689.

Wat is jullie Rechtspersonen Samenwerkingsverbanden Informatie Nummer (RSIN)?

Het Rechtspersonen Samenwerkingsverbanden Informatie Nummer (RSIN) van Credivance, onderdeel van ALFAM Consumer Credit, is 005361928.

Wat is jullie adres?

Ons adres is:

Credivance N.V.
t.a.v. Afdeling (bijv. Klantenservice)
Postbus 178
3980 CD Bunnik

Online identificatie

Hoe en waar kan ik overgaan tot identificatie?

We hebben een speciale identificatiepagina live staan. Hier kunt u eenvoudig en snel overgaan tot identificatie. Ook vindt u hier alle antwoorden op onze meest gestelde vragen. Deze pagina vindt u hier.

Wat gebeurt er als ik mezelf niet identificeer?

Als u zich niet identificeert, kunnen wij uw gegevens niet met zekerheid actualiseren. Dit kan gevolgen hebben voor uw product(en) en onze dienstverlening.

Waarom moet ik mezelf identificeren?

Door uw identiteit te controleren weten we zeker dat elke klant van ons de persoon is die hij zegt te zijn. Wij als verantwoord kredietverstrekker vinden het belangrijk om over de juiste gegevens te beschikken. Zo gaan we veilig om met uw leningen en zorgen ervoor dat u verantwoord gebruik kunt maken van onze producten. Daarnaast is dit onze wettelijke verplichting volgens de Wet ter voorkoming van witwassen en terrorismefinanciering (Wwft).

Opzegging Doorlopend Krediet

Geldt deze opzegging voor alle klanten van Credivance met een Doorlopend Krediet?

Ja, we zeggen het Doorlopend Krediet voor al onze klanten op.

Ik wacht op de uitslag van mijn herbeoordeling om geld op te kunnen nemen, of ik heb een positieve beoordeling gekregen. Kan ik mijn Doorlopend Krediet alsnog gebruiken?

Zodra u een positieve beoordeling van ons heeft gekregen, dan heeft u tot 1 januari 2023 de tijd om een opnameverzoek bij ons te doen. Heeft u na deze datum nog een nieuwe of een andere lening nodig? Neem dan contact op met uw tussenpersoon om de mogelijkheden te bespreken.

Ik kan geen geld opnemen omdat mijn Doorlopend Krediet geblokkeerd is. Toch wil ik van mijn krediet gebruikmaken. Wat nu?

Dit hangt af van uw persoonlijke situatie en is niet altijd mogelijk. Om dit te beoordelen, kunnen we u om aanvullende gegevens vragen. Neem contact op met onze collega’s van de afdeling Klantenservice om uw situatie en de mogelijkheden te bespreken. Zij zijn bereikbaar op 030 – 659 66 00 (op werkdagen van 8.00 tot 17.30), of via info@credivance.nl o.v.v. uw contractnummer.

Bieden jullie een alternatief aan voor mijn Doorlopend Krediet?

Heeft u behoefte aan een nieuwe of een andere lening, dan sluit de Persoonlijke Lening van DEFAM misschien aan bij uw situatie. Neem dan contact op met uw tussenpersoon om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik nog geld opnemen van mijn Doorlopend Krediet, en tot wanneer?

U heeft tot 1 januari 2023 de tijd om een opnameverzoek bij ons te doen. Doe dit alstublieft op tijd: we kunnen u om extra informatie vragen om uw opnameverzoek te beoordelen. Voor opnameverzoeken kunt u bellen naar onze collega’s van de afdeling Klantenservice op telefoonnummer 030 – 659 66 00.

Wat gebeurt er met mijn BKR-notering?

Uw BKR-notering verandert niet doordat wij uw Doorlopend Krediet-contract opzeggen. U blijft aflossen zoals u gewend bent. Zodra u uw krediet volledig heeft terugbetaald, melden we het af bij het BKR (Bureau Krediet Registratie). U hoeft hier niets voor te doen en u ontvangt hier automatisch bericht over. U kunt er altijd voor kiezen om uw maandbedrag te verhogen. Neemt u hiervoor contact op met onze afdeling Klantenservice. Wij zijn bereikbaar op 030 – 659 66 00 (op werkdagen van 8.00 tot 17.30), of via info@credivance.nl o.v.v. uw contractnummer.

Ik heb bericht gehad dat ik mijn ID-bewijs moet aanleveren om me opnieuw bij jullie te identificeren. Moet ik dit alsnog doen?

Ja, zo lang u klant bij ons bent (omdat u uw Doorlopend Krediet nog aan het terugbetalen bent), moet u zich opnieuw identificeren door een kopie van uw identiteitsbewijs bij ons aan te leveren. Heeft u dit nog niet gedaan? Maak het dan alstublieft zo snel mogelijk in orde. Wilt u meer weten over online identificeren? Dan verwijzen wij u graag naar de veelgestelde vragen.

Kom ik nog steeds in aanmerking voor compensatie van mijn te veel betaalde variabele rente?

Dat we uw Doorlopend Krediet-contract opzeggen heeft niets te maken met de aangekondigde rentecompensatie voor klanten die hier recht op hebben. De rentecompensatie blijven we uitvoeren zoals is afgesproken met de Consumentenbond. Op deze pagina vindt u hier meer informatie over.

Ik krijg mogelijk betaalproblemen als ik straks geen geld meer kan opnemen van mijn Doorlopend Krediet. Wat nu?

We kunnen samen met u naar een passende oplossing zoeken en zo nodig afspraken maken. Neemt u alstublieft contact op met onze collega’s van de afdeling Klantbeheer. Zij zijn bereikbaar op 030 – 659 66 04 (op werkdagen van 8.00 tot 17.30), of via passendkrediet@alfam.nl o.v.v. uw contractnummer.

Ik heb bericht/contact gehad over een betalingsachterstand/budgetcoaching. Vervallen deze afspraken ook?

Het enige wat er voor u verandert, is dat u vanaf 1 januari 2023 geen geld meer kunt opnemen. U blijft uw Doorlopend Krediet aflossen volgens de afspraken die u met ons gemaakt heeft. Verwacht u alsnog in financiële moeilijkheden te komen, of verandert uw situatie? Neemt u alstublieft contact op met onze collega’s van de afdeling Klantbeheer. Zij bespreken uw situatie met u en kunnen naar mogelijke oplossingen zoeken. Zij zijn bereikbaar op 030 – 659 66 04 (op werkdagen van 8.00 tot 17.30), of via passendkrediet@alfam.nl o.v.v. uw contractnummer.

Moet ik nu mijn hele lening in één keer aflossen?

Nee, u blijft uw Doorlopend Krediet aflossen met uw vaste maandbedrag, zoals u gewend bent. De opzegging van uw contract betekent dat u vanaf 1 januari 2023 geen geld meer kunt opnemen, en alleen nog aflost totdat u uw volledige lening heeft terugbetaald. Verwacht u betaalproblemen, of verandert uw persoonlijke situatie? Neem dan graag contact op met onze collega’s van de afdeling Klantbeheer. Zij kunnen samen met u kijken naar een passende oplossing. Zij zijn bereikbaar op 030 – 659 66 04 (op werkdagen van 8.00 tot 17.30), of via passendkrediet@alfam.nl o.v.v. uw contractnummer.

Hoe kan ik bezwaar maken tegen de opzegging?

We begrijpen dat dit misschien een onverwachte boodschap voor u is, maar volgens de voorwaarden bij uw Doorlopend Krediet-contract mogen wij uw contract opzeggen. Daarom kunt u hier geen bezwaar tegen maken. Maar bent u het niet eens met de manier waarop we dit doen, of heeft u een bijzondere situatie, dan kunt u hierover een klacht indienen via onze klachtenregeling.

Ik heb altijd netjes afgelost en ben nooit in betaalproblemen gekomen. Waarom zeggen jullie dan mijn contract op?

De opzegging van uw Doorlopend Krediet-contract staat los van uw persoonlijke betaalgedrag en hoe lang u al klant bij ons bent. Het Doorlopend Krediet zoals wij dat met u als klant in het verleden hebben afgesloten, kan tot ver in de toekomst nog voor betaalverplichtingen zorgen. We vinden het belangrijk dat u uw lening binnen een bepaalde tijd kunt afbetalen. Daarom vinden we dat het Doorlopend Krediet in deze tijd niet meer bij ons aanbod en onze klantgedachte past. We zeggen de Doorlopend Krediet-contracten van al onze klanten op.

Waar staat dat jullie mijn contract mogen opzeggen?

In de voorwaarden bij uw Doorlopend Krediet-contract staat dat wij de lening mogen opzeggen. Omdat we begrijpen dat de opzegging voor u mogelijk onverwacht komt, hanteren we voor al onze klanten een lange opzegtermijn. Zo bieden we u de tijd om u hierop voor te bereiden.

Waarom zegt Credivance mijn Doorlopend Krediet op?

We vinden het belangrijk dat u nu en in de toekomst financieel gezond blijft. Een lening is een tijdelijke oplossing en daarom zou u deze na verloop van tijd volledig moeten kunnen aflossen. Het Doorlopend Krediet zoals wij dat met u hebben afgesloten kan tot ver in de toekomst nog voor betaalverplichtingen zorgen. Daarom is onze conclusie dat dit type lening in deze tijd niet meer bij Credivance past en zeggen we de contracten van onze bestaande klanten op. Door deze opzegging helpen wij voorkomen dat u mogelijk in de toekomst in financiële problemen komt en gebruikt u dit krediet niet langer dan nodig.

Wat betekent de opzegging voor mij?

– Tot 1 januari 2023 kunt u geld opnemen zoals u gewend bent.
– Vanaf 1 januari 2023 kan dat niet meer, en gaat u uw Doorlopend Krediet geleidelijk aflossen met uw gebruikelijke maandbedrag.
– U hoeft uw lening dus niet in één keer terug te betalen. De rente blijft variabel, zoals ook in uw contract staat. De voorwaarden van uw lening blijven gelden totdat u het hele bedrag heeft afgelost.
– Let op: heeft u al eerder bericht ontvangen dat uw krediet is geblokkeerd voor opnames, en wilt u toch nog geld opnemen? Of dit mogelijk is, hangt af van uw persoonlijke situatie. Om dit te kunnen beoordelen, hebben we eventueel aanvullende gegevens van u nodig. Neemt u gerust contact op met onze collega’s van de afdeling Klantenservice om uw situatie en de mogelijkheden te bespreken. Zij zijn bereikbaar op 030 – 659 66 00 (op werkdagen van 8.00 tot 17.30), of via info@credivance.nl o.v.v. uw contractnummer.

Veiligheid

Meer informatie over veiligheid

Uw veiligheid staat voorop. Meer informatie over veilig gebruik, het melden van phishing of zwakke plekken in IT-systemen leest u hier.

Wijzigingen in uw persoonlijke situatie

Hoe kan ik mijn contract beëindigen?

Als u een Persoonlijke Lening heeft, loopt uw contract automatisch af aan het einde van de contractdatum, als u de hele lening heeft terugbetaald.

Heeft u een Doorlopend Krediet, Restschuld Krediet, een WOZ-(Rente)Krediet, dan kunt u uw contract als volgt beëindigen:

– Informeer bij onze Klantenservice hoeveel u nog moet betalen.
– Maak dit bedrag naar ons over.
– Stuur een mail naar de Klantenservice en geef aan dat u het contract wilt beëindigen.

Wij maken het voor u in orde.

Hoe geef ik een scheiding door?

Wij helpen u om de zaken rondom de lening zo goed mogelijk te regelen. U kunt uw scheiding melden aan onze medewerkers van de afdeling Klantbeheer op 030 – 659 66 04.

Hoe kan ik een overlijden doorgeven?

U kunt dit telefonisch of per mail doorgeven aan onze Klantenservice. We helpen u graag om alles zo goed mogelijk te regelen. U kunt ons bereiken op 030 – 659 66 00 op werkdagen van 8:00 uur tot 17:30 uur.

Hoe lang duurt het voordat een wijziging is doorgevoerd?

Wij doen ons best om alle wijzigingen binnen vijf werkdagen door te voeren.

Hoe geef ik een nieuw telefoonnummer door?

Heeft u een nieuw telefoonnummer? U kunt dit eenvoudig aan ons doorgeven door onderstaande gegevens te mailen naar info@credivance.nl

– Voornaam
– Achternaam
– Contractnummer
– E-mailadres
– Oude telefoonnummer
– Nieuwe telefoonnummer

Zodra wij de wijziging hebben doorgevoerd, ontvangt u een schriftelijke bevestiging van ons.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Bent u verhuisd? U kunt eenvoudig uw adreswijziging aan ons doorgeven door onderstaande gegevens te mailen naar info@credivance.nl

– Voornaam
– Achternaam
– Contractnummer
– E-mailadres
– Geef aan: wie verhuist er mee? En wie niet?
– Volledig oude adres
– Volledig nieuwe adres

Een bewijsstuk waar uw nieuwe adres op staat: een salarisstrook, een bankafschrift, een getekend huurcontract, een getekende hypotheekofferte of uittreksel GBA (Gemeentelijke Basis Administratie).

Zodra wij de wijziging hebben doorgevoerd, ontvangt u een schriftelijke bevestiging van ons

Hoe geef ik een nieuw bankrekeningnummer door?

U kunt eenvoudig uw bankrekeningnummer wijzigen door onderstaande gegevens te mailen naar info@credivance.nl

– Voornaam
– Achternaam
– Adresgegevens
– Contractnummer
– E-mailadres
– Oud bankrekeningnummer
– Nieuw bankrekeningnummer

Stuur een kopie van uw bankafschrift van het nieuwe bankrekeningnummer. Let op: Zorg ervoor dat op de kopie van het bankafschrift duidelijk uw naam en nieuwe bankrekeningnummer zichtbaar zijn. Zodra wij uw bankrekeningnummer hebben gewijzigd, ontvangt u een schriftelijke bevestiging van ons.